woensdag 18 april 2012

Dag 1

De leerlingen werden ingelicht en in tegenstelling tot mijn verwachtingen waren ze niet onverdeeld enthousiast.
Na wat gegrommel (overleg zullen we dat noemen) kregen Ineke en ik volgende opdrachten:


Scheren: bwah dacht ik: dat zal wel te doen zijn maar het wordt een BALLON scheren (en ik hou echt niet van een ontploffende ballon). Later bleken het BALLONNEN te zijn en een race hmm...












Het vertrouwen is groot: (alhoewel ik hoorde:" die kan nog geen schaar vasthouden")  er zal ook geknipt worden, ...op een pop wel te verstaan.










Uitdaging 3 : creatief afwerken: voor diegenen die mij kennen, inclusief kapsel, ik heb echt geen kaas gegeten van afwerken, laat staan creatief afwerken. Maar we gaan ervoor: ze willen creatief, ze zullen creatief krijgen!








Na het vastleggen van de taken begon het enthousiasme dan toch wat te stijgen: vrij snel was er een indeling in groepen en zag ik er zo uit (dit was misschien wel een beetje wraak nemen....)










Plannen werden gesmeed:een zaal werd gereserveerd, een podium, geluid, jury... mijn ongerustheid begon te stijgen maar gelukkig zit de winnaars mentaliteit toch wel in de groep! Maar goed want winnen zullen we! Kort na de middag stond er al een fb-pagina online: volgen dus!!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten